lördag 19 januari 2013

Vårkänslor, hah!



Så var det med dom vårkänslorna... svisch, borta! Ute vräker snön ner
och jag ser en livslång vinter framför mig. Passande nog är maken bortrest
så det faller på min lott att sköta snöskottningen i helgen. 

Jag får ta det från den ljusa sidan... det blev  minimalt med träning förra veckan
så det blir ett träningspass, eller två, under helgen som heter skotta snö!




Inomhus spirar ändå vårgrönska. Dotterns egenhändigt gjorda krukor piggar upp i mörkret
och jag blir glad var gång jag går förbi. Speciellt den gröna ger hopp om nalkande vår.




Liten ommöblering skedde i vardagsrummet i veckan. På sideboarden 
endast vitt och grönt och på väggen ovanför hänger nu familjefotografier.



Skön helg önskar jag er som kikar in här!
kram Sabina


.

1 kommentar:

Life´s Silverlining and I sa...

Ja snöskottning ger bra motion:) fint du har det! Kram Nilla