torsdag 17 januari 2013

Hänförande vackert


...är vintervädret en dag som denna kalla torsdags förmiddag.


Jag är helt nöjd med att stanna inomhus när temperaturmätaren visar minus  
sjuttonkommafem!

Utsikten från mitt arbetsrum är fantastisk, det går inte ens att fånga på bild.
Solen lyser över hustaken och de glittrande vita träden. Det känns nästan magiskt.



Hade det inte varit för att dottern är sjuk och det är orsaken till att jag är hemma, så hade jag nog dragit 
långkallsonger och vinterbyxor och dunjacka på mig och gått ut en sväng i det härliga vintervädret. 

Nu nöjer jag mig med att njuta av utsikten genom fönstret, med en rykande kopp varmt kaffe i handen,
och jag måste säga att det känns heelt okej!



kram Sabina




.

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Vintern kan vara sååå vacker - men jag nöjer mig gärna med att beundra den genom fönstret;)

Trevlig helg!

Kram Pernilla