torsdag 31 januari 2013

COFFEE



Jag erkänner att jag är en riktig kaffeälskare. 
Kaffe i alla former och smaker.

I just love it!



lykta Zelected by Houze


Det har blivit ett måste med kaffet, någonting att se fram emot och längta efter.

På morgonen för att få upp ögonen ordentligt. På matrasten, för att smälta maten.
På kaffepausen, en välbehövlig paus i arbetet. På kvällen, bara för att det är så gott.
Alltid något att se fram emot och längta till.

Den välbehövliga kaffepausen...





Så nu mina vänner, dags för kvällens sista kaffe.
Imorgon är det fredag igen och vi har en lång, händelserik helg framför oss.

Hoppas din helg blir en  
fin och händelserik helg!

kram Sabina

2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Håller med, kaffe mitt livselexir:) Var på väg att göra ett inlägg med kaffebönor jag med, så lustigt vi tänkte lika där. Läste ditt svar hos mig att du håller igen i veckorna. duktig du är. Äter du inget bröd alls då?Du får testa brödet nu i helgen istället:) Kram Nilla

alegni sa...

Förr var jag en riktig kaffemoster, men numera klarar jag mig bara jag får mitt morgonkaffe. Som du säkert vet har jag lärt mig att dricka te, och jag tycker det är så roligt, för det finns ju oändligt med olika smaker av den drycken.
Kram och trevlig helg!