fredag 21 september 2012

FREDAG BÄSTA KVÄLLEN


 Äntligen fredag - som jag har längtat! Det har blivit tidiga morgnar denhär veckan och nätterna har jag snörvlat och hostat mig igenom och lovat mig själv att när fredag kommer då är det fest. Här är den nu, älskade fredag. Bästa kvällen!

Ikväll ska här mysas. Vi kryper upp i soffan hela familjen (ja, utom maken som är på resa), ser på film, vräker i oss äckligt onyttig chips med dippsås, njuter av värmen och tanken på att få sova läänge imorgon.





Några pics från höstträdgården. 

Tyvärr har jag inte varit ute så mycket  i höst som jag hade hoppats på, vilket jag till stor del har den sega förkylningen att tacka för. Men härliga höstdagar har det varit. Kommer ännu att vara!

Nu ska vi njuta av helgen, suga på karamellen så att den räcker länge, länge. Imorgon blir det 5-års kalas med en trip till hemstaden Vasa. Samtidigt skall jag passa på att besöka inredningsaffärer och kanske beställa några nya möbler. Det blir en rolig dag imorgon!

Skön helg!



4 kommentarer:

lyckobo sa...

Du sa det, t.g.i.f! Kom just hem från en arbetsresa, och har en 3 timmars nattsömn bakom mig!..men tänkte nog besöka dig innan läggdags;)
Hoppas förkylningen ger med sig nu snabbt så¨du får njuta av våra sista fina höstdagar innan slasket är här!
Snyggt med svarta detaljer i inredningen, tänker i liknande banor här ;)
Ha en skön helg!

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att förkylningen ger med sig nu, och ha en fin dag i Vasa!
Kram Kicki

Moster och jag sa...

Höst förkylningar kan verkligen vara sega.
Hoppas er fredag kväll blev mysig, här blev det köttfärspaj och tv tittande.
Ha en bra shopping dag i Vasa!
Kram Maj-Gun!

Lyckoslanten sa...

jaså du har också fått dras med det där snorvliga. Det blev närapå tre veckor för mig.
Tydligen ska man ha ledig lördag för att fredagsmyset ska fungera. Men dagens skol- och friluftsdag var försakelsen värd (låter som nån Karin Boije det där ;o)).
Ha en fortsatt skön helg! ♥