tisdag 14 augusti 2012

MERA INREDNING


Jag hann inte riktigt med alla inlägg under sommaren (som jag hade tänkt skriva innan flytten tillbaka till stan) så det kan komma några sommarstuge-inlägg ännu. På det sättet får jag förlängt sommarsäsongen lite grann samtidigt! Igår var jag ut en sväng till stugan för att städa undan och passade samtidigt på att tömma och röja ur skåp och lådor. Det är ju inte klokt hur mycket saker som samlas! Här är bilder från sovrum och badrum.



Så nu är vi tillbaka i stan och dagarna rusar fram, jag hinner knappt med själv! Skolorna har börjat, rutinerna rullat igång och jag försöker hänga med så gott jag kan. Har tuusen och några saker till jag måste/vill få gjorda hemma. Både inne och ute. Ikväll har jag röjt vår sk trädgård som mera ser ut som en vildvuxen djungel. När den så småningom blir klar fortsätter röjningen inne.

Längtar verkligen tillbaka till lugnet och skönheten i skärgården! Hoppas ni alla har det bra! Får ta en bloggkväll så snart jag hinner och kika in hos er andra. Kram Sabina

4 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tjusigt!
Kan tänka mig att det blir mycket grejer under en sommar. Vi som var ut med husbilen en helg och det tog sen en hel förmiddag att städa ur bilen och sen städa bort alla grejer från hallgolvet dit vi bar allt... :P

Stressa nu inte! Jag har en lång lista på borden under semestern, men jag har bestämt mig att bara göra det som faller mig in för tillfället. Listan finns nog kvar efter semestern också ;)

Min plats i solen sa...

Vad fint ni har det i stugan. Förstår att du stortrivs där och att det kan kännas lite vemodigt att återvända till stan. Men å andra sidan brukar ju vardagen ha en förmåga att ganska snabbt ta över igen och det är ju inte dumt alls det heller.

Sköt om dig!

Kram Lotta

Kamomilla sa...

Ni har det så fint där!!
Kan tor att det är mycket att göra, ibland önskar man dygnet hade 48 timmar...

lyckobo sa...

Förstår att du längtar tillbaka,allt är ju perfekt där hos er!!!

Njut av värmen :)