måndag 27 augusti 2012

GAMMALT ÅRPAR


Hej hopp! Så var det med den sommarvärmen! Ute står regnet som spön i backen... men det gör inget eftersom vi hade så fint väder över veneziadhelgen. 

Egentligen är det riktigt mysigt när regnet smattrar mot rutan och man får mysa inomhus. Jag skall passa på att visa några sommarbilder från sommarstugan som jag inte hann med tidigare. Små detaljer som gör slutfinishen....




Det gamla årparet har sett sina bästa dagar, men frågar man mig så är det nu de är som vackrast! Nötta, ruffiga, väderbitna och charmiga.




Vi ville ha någon detalj på väggen ovanför fönstret på gäststugan. Eftersom den andra byggnaden hade en gammal livboj som "dekoration"såg det lite tomt ut på gäststugan. 
Årorna blev som pricken över i:et.



Önskar er alla glada bloggvänner en trevlig kväll i regnet! :)

Kram Sabina

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Har saknat det där huset på nätet:))) Förstod inte att det var du Sabina.Ja det var mums, testa....Har inte kommit i säng ännu men nu ska jag lyfta på rumpan: Kram till dig

Moster och jag sa...

Er sommarstuga är så fin... en sån skulle också jag vilja ha.

Riktigt snyggt med årorna!
Kram Maj-Gun!