måndag 6 augusti 2012

ATT TA TILL VARA


 Tänk, att för väldigt länge sedan... ungefär för en evighet sedan känns det som idag, då började min semester. Hela åtta veckor ledigt hade jag framför mig. Nu frågar jag mig att vart tog tiden vägen? Hur gick det så snabbt? Men som alltid när man har roligt så går tiden väldigt snabbt.



Sommaren har ju inte varit den allra varmaste och mest fantastiska sommaren ur väderperspektiv sett, men har man bara förmågan att ta till vara de fina ögonblicken och njuta av alla upplevelser man haft så har det varit en helt perfekt sommar! 

Jag kan inte klaga och är saligt lycklig över allt det fina som sommaren fört med sig. Och för fortfarande. Ännu finns det tid att njuta. Av solens värme, av vågornas brus och av sand mellan tårna. Vad gör väl ett jobb mellan doppen i havet? Det är nu vi skall leva upp, nu vi skall leva våra drömmar, nu vi skall njuta vår sommar...

Njuta så länge det varar!


PS. Jag har på känn att det kommer att bli en fantastisk höst också 
med varma höstkvällar och mycket mys och sköna stunder.

Kram Sabina

3 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Visst ska vi fortsätta att njuta fastän jobbet också pockar på lite uppmärksamhet :)
Kram Kicki

Sjöboden sa...

Hej!
Visst är det så, augustikvällarna är ofta härliga på sitt sätt. Månen går upp och man behöver en extra filt, men det är mysigt.
Förstår att ni har haft en underbar tid i er fina sommarstuga, den ser ut som ett riktigt paradis, både på insidan och på utsidan!

kram Caroline

StrandviksVillan sa...

Eftersom jag fått vänta så länge på min semester så har jag sett till att njuta av alla fina lediga dagar och kvällar under tiden istället.
Säkert får vi ännu fina sensommardagar också, typiskt så brukar det ju bli varmt lagom till skolan börjar :P

Åtta veckor är ju jättelyxigt!! :)