tisdag 24 juli 2012

Garden party



I helgen var vi bjudna till våra vänner på mat. Vi grillade och åt ute i deras 
fantastiska trädgård. Man är som mitt i en dröm där bland vackra
rosenbuskar, doftande jasminträd och en prunkande trädgård.


Huset är inte heller illa...


Vi åt så mycket gott, satt ute så länge solen värmde oss och ännu en
stund därefter. Det är mysigt med varma sommarkvällar och man
vill aldrig att de skall ta slut.


Trädgården är helt fantastisk och jag undrar varför inte jag kan ha gröna
fingraroch kunna trolla fram en lika fin trädgård!? Det kanske behövs
 lite kunskap och en hel del tålamod....  Allt detdär som jag saknar! :)


Idag lyser solen igen. Vi skall packa picnic-korgen med oss i båten
ochköra ut till någon fin strand och bara njuta av sommarens soliga dagar.

Kram Sabina

3 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Oj så mysigt och vackert!
Mina fingrar blir nog inte så där gröna hur jag än utsätter dem! ;o)
Du är ju bra på att fånga varma kvällar och sköna picnicstunder! ♥

Anette Willemine sa...

For en herlig plass å være på besøk. En vakker have.

Takk for søt hilsen hos meg.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer. :o)


AW

chatarina sa...

Hej! Vad härligt det ser ut! Kram