måndag 20 oktober 2008

Projekt sommarstuga




I flera år har vi renoverat hemma. Nu börjar vårt hus snart bli färdigt och det blev dags för ett nytt projekt, sommarstuga.
I över ett års tid har jag och min man tillsammans ritat och planerat hur det skulle se ut, och i somras började vi bygga. Det går långsamt framåt. Ena dagen tycker man att det är vägen fram som är målet, att man helt enkelt har nåt på gång hela tiden. Men andra dagar skulle man vilja att allt vore genast klart så att man fick börja inreda med möbler, textiler och annat smått och gott (det är ju det som är roligast). Men nåt roligt måste vi ju ha till nästa sommar också...

1 kommentar:

Unknown sa...

Mitt första inlägg kom tydligen inte med, så här kommer ett nytt.Jättefint, ni kommer att få vackert . Jag fattar inte att ni kan bygga så fort, vi bygger också en ny byggnad ute vid havet, men det blir bara på sommarhalvåret vi kan hålla på, så det tar år för oss.
Följ gärna med på vår "resa", vi har ganska lika smak du och jag. Jag älskar New England.
http://radhusochstuga.blgspot.com
kram från Annelie Andersson Snöigt Sundsvall
Din blogg blir min nya dagliga favorit för inspiration. TACK!